Sunday, December 29, 2013

greeting!!!

Assalamualaikum & hai.
Pertama sekali nak beritahu anda-anda dan anda semua yang saya ni bahasa agak lemah sedikit. jadi dalam percakapan atau dalam penulisan, saya selalu guna bahasa rojak. tapi tak ada la sampai ke tahap mengubah ejaan sampai ke rojak masam. cuma guna standard short form. :)

jadi, sebagai permulaan dalam mengarang blog selepas dua tahun berhenti atas masalah teknikal, kritikal, mekanikal dan apa-apa la, saya nak perkenalkan diri kepada new comers nama saya Nur Izzati tapi saya lebih selesa orang panggil saya dengan nama izzati cuma ejaan ja saya suka singkatkan, biar tinggal tiga abjad ja. 'zti'.


untuk pengenalan, saya ni suka mengarang blog waktu lewat malam atau petang. susah sikit nak update blog waktu orang sekeliling tengah aktif. macam-macam gangguan sampaikan mood pun kena ligan. hihi. bab komen-mengomen ni, laju ja jari ni membalas asalkan internet henfon tak expired atau saya ada kat rumah hadap laptop. :)

selain itu, existing members blog tau saya suka meluahkan segala apa yang melintas di fikiran atau menyentuh perasaan. kiranya, always update everything. kalau rajin, ada la sekeping dua gambar yang saya selit. tapi, kalau dah malas tu sekeping pun tak ada.

akhir sekali, salam perkenalan pada yang baru saya kenal + baru mengenali saya. pada yang sememangnya kenal saya, you know who am I on your best view. right?

Wassalam.


No comments:

Post a Comment